VERZENDING
Levering van bestellingen
Stampin’ Up! werkt samen met ervaren transportbedrijven om de levering van bestellingen optimaal te laten verlopen. De gemiddelde verwerkingstijd in het Europese distributiecentrum bedraagt twee werkdagen na het afsluiten van de bestelling. Zodra de bestelling het Europese distributiecentrum verlaten heeft, kan de levertijd wisselen en valt deze onder de verantwoordelijkheid van de vervoerder.
Verzending
Vanaf 1 april 2022 is het nieuwe standaardtarief voor verzending naar België € 7,95.
Naast de standaardprijs voor verzending zijn er twee spoedverzendopties:
- Standaardverzending met voorrangsbehandeling kost € 15,00 extra. In totaal bedragen de kosten bij deze optie € 22,95 (€ 7,95 + € 15,00)
- Spoedverzending met voorrangsbehandeling kost € 25,00 extra. De totale kosten bij deze verzendoptie bedragen € 32,95 (€ 7,95 + € 25,00)
Bij een spoedverzending kan niet worden gegarandeerd dat de bestelling ook sneller wordt bezorgd. Spoedbestellingen worden bovenaan de lijst gezet met af te handelen bestellingen. Daar hebben we zelf de controle over. Zodra de bestelling het distributiecentrum van Stampin’ Up! verlaat, hebben we geen controle meer over wanneer het pakket bij jou aankomt. Bezorgdiensten staan tijdens de wereldwijde crisis in de toeleveringsketen voor grote uitdagingen en dat blijft voorlopig ook nog wel even zo.
Bestellingcorrecties
We streven bij alle bestellingen naar juistheid, maar desondanks kan er wel eens een fout voorkomen. Stampin’ Up! zal vergissingen bij bestellingen steeds proberen recht te zetten. Neem voor bestellingcorrecties contact op met je demonstrator.
Controleer bij ontvangst van je bestelling zorgvuldig of er geen artikelen ontbreken of beschadigd zijn. Mocht dit toch het geval zijn, neem dan contact op met je demonstrator.
Beschadigde artikelen: Als het pakket en/of een product beschadigd is, laat dit dan aan je demonstrator weten. In bepaalde gevallen zal het transportbedrijf de verpakking willen inspecteren of moet een vertegenwoordiger van Stampin’ Up! het beschadigde artikel controleren. Je demonstrator kan bij het doorvoeren van deze controles helpen.
Defecte artikelen: Als een artikel defect is, laat dit dan onmiddellijk aan je demonstrator weten. Wij streven ernaar om producten van topkwaliteit zonder gebreken aan te bieden. Desondanks kan het voorkomen dat een product niet aan je verwachtingen beantwoordt. In bepaalde gevallen moet een vertegenwoordiger van Stampin’ Up! het artikel controleren om het precieze defect vast te stellen. Je demonstrator kan je helpen bij het terugsturen van het product voor deze controle.